Microsoft Customer Insights – Journey (MB-220T00)

 

Course Overview

This course will review the Dynamics 365 Customer Insights - Journeys application configuration needed to drive business growth. It will also dive into lead management, marketing forms and pages, segmentation, real-time marketing, and email marketing messages. All these pieces are tied together through interactive customer journey design, including event and survey configuration.

Who should attend

This course is designed for IT or marketing professionals who want to learn how to leverage Dynamics 365 Customer Insights - Journeys for their organization.

Certifications

This course is part of the following Certifications:

Prerequisites

Knowledge of the Dynamics 365 platform and an understanding of basic marketing principles. Power Platform experience, especially in model-driven applications, is also recommended.

Course Content

  • Set up and manage Dynamics 365 Customer Insights - Journeys
  • Advanced configuration for Dynamics 365 Customer Insights - Journeys
  • Review domain authentication, email best practices, data protection and privacy in Dynamics 365 Customer Insights - Journeys
  • Manage assets and content settings in Dynamics 365 Customer Insights - Journeys
  • Manage customers in Dynamics 365 Customer Insights - Journeys
  • Manage forms and pages in Dynamics 365 Customer Insights - Journeys
  • Manage emails, segments, and journeys in Dynamics 365 Customer Insights - Journeys
  • Manage subscription centers and double opt-in in Dynamics 365 Customer Insights - Journeys
  • Manage website visits, redirect URLs, and social postings in Dynamics 365 Customer Insights - Journeys
  • Create an on-site event in Dynamics 365 Customer Insights - Journeys
  • Create a webinar event in Dynamics 365 Customer Insights - Journeys
  • Promote events, manage registration and check-ins, and review results in Dynamics 365 Customer Insights - Journeys
  • Advanced event management features in Dynamics 365 Customer Insights - Journeys
  • Evaluate marketing initiatives with analytics in Dynamics 365 Customer Insights - Journeys
  • Review the marketing calendar in Dynamics 365 Customer Insights - Journeys

מחירים & Delivery methods

הדרכה מקוונת

אורך
4 ימים

מחיר
  • 5,520 ₪
שיעורים בכיתה

אורך
4 ימים

מחיר
  • ישראל: 5,520 ₪

לוח זמנים

אנגלית

Time zone: Israel Standard Time (IST)

הדרכה מקוונת זהו קורס FLEX. Time zone: שעון קיץ של מזרח אירופה
הדרכה מקוונת זהו קורס FLEX. Time zone: שעון קיץ של מזרח אירופה
הדרכה מקוונת זהו קורס FLEX. Time zone: שעון קיץ של מזרח אירופה

1 hour difference

הדרכה מקוונת זהו קורס FLEX. Time zone: Gulf Standard Time (GST)
הדרכה מקוונת זהו קורס FLEX. Time zone: Gulf Standard Time (GST)

2 hours difference

הדרכה מקוונת Time zone: British Summer Time (BST)
הדרכה מקוונת Time zone: British Summer Time (BST)
הדרכה מקוונת זהו קורס FLEX. Time zone: Gulf Standard Time (GST)

8 hours difference

הדרכה מקוונת Time zone: Eastern Standard Time (EST)
הדרכה מקוונת Time zone: Eastern Standard Time (EST)
הדרכה מקוונת Time zone: Eastern Standard Time (EST)
הדרכה מקוונת בהנחיית מדריכים:   המדריך מעביר קורסים מקוונים
זהו קורס FLEX, המועבר באופן וירטואלי ובכיתה.

מזרח תיכון

Oman

Muscat
Muscat

Qatar

Doha

האמירויות

דובאי
דובאי
דובאי

ערב הסעודית

Riyadh
Riyadh
זהו קורס FLEX, המועבר באופן וירטואלי ובכיתה.